Wejściówka do wzięcia – warsztaty dla hotelarzy

W cyklu Warsztaty Travel 2.0 już 18 kwietnia w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie pod hasłem „Jak promować i sprzedawać online”. O skutecznych technikach e-marketingowych dla obiektów noclegowych opowiadać będą praktycy, specjalizujący się w działaniach z zakresu marketingu hotelowego.

Szczegółowe informacje na temat programu seminarium i warunków uczestnictwa znajdziesz tutaj. Prezentem od organizatora – Grupy e-holiday.pl – jest jedna darmowa wejściówka dla czytelników tego bloga. Aby ją zdobyć należy zaproponować przynajmniej jeden sposób na włączenie (potencjalnych) klientów do działań marketingowych własnego obiektu hotelarskiego.

Zastanów się i opisz w formie krótkiego planu działań, jak zachęcić gości (lub adresatów oferty) Twojego obiektu hotelowego do projektowania nowego produktu, do promowania usług Twojego hotelu lub ich efektywnej dystrybucji. Jakimi metodami pozyskać w nich nie tylko adwokatów własnej oferty, ale korzystając z ich pomysłowości i dostępnych narzędzi (np. blogosfery, portali społecznościowych lub forów internetowych), poszerzyć zasięg i zwiększyć kreatywność własnych działań marketingowych ponad możliwości własnego zespołu sprzedaży.

Propozycja może dotyczyć planowanych działań własnego obiektu, projektu realizowanego w przeszłości lub pomysłów podpatrzonych u innych (konkurentów, hotelarzy funkcjonujących na FB lub Twitterze, obecnych w blogach lub prowadzących własne blogi).

Pomysły należy przesyłać do 12 kwietnia br. wprost do mnie na adres magdalena[at]kachniewska.net w temacie wiadomości wpisując hasło „Konkurs Travel 2.0”. Najlepszy pomysł zostanie nagrodzony darmową wejściówką na warsztat, co pozwoli przedyskutować (i rozwinąć) proponowane rozwiązanie z praktykami z branży hotelarskiej i branży e-commerce. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 13 kwietnia – a już 18 kwietnia spotkamy się na seminarium :-)

Reklamy

Informacje Magdalena Kachniewska
Associate Professor and the Dean of Master's Studies at the Warsaw School of Economics (Tourism Department). Privately and professionally addicted to tourism (as a traveller, tourism manager and economic researcher). Till 2009 - CEO at Efekt Hotele Ltd. and the General Manager at 2 Cracow hotels: the Best Western Krakow Premier and the Express by Holiday Inn. For 11 years the advisor and coach for tourism industry, consulting the opening stage of over 20 hotels in Poland. The author of over 200 scientific papers and books.

Miejsce na Twój komentarz :-)

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: